Kehidupan...

Kehidupan umpama perjalanan sebuah kereta yang bergerak ke destinasi yang hendak di tuju dan akan berhenti sekiranya telah sampai...
Begitu la kehidupan...akan berhenti bila tiba masanya...

Jaga Diri...Jaga Hati...Jaga Iman...Hiasi Peribadi..
PERUBAHAN BERMULA DARI DIRI SENDIRI...
Photobucket

Friday, October 28, 2011

Nurul Syuhada



Alhamdulillah, akhirnya aku sampai juga di LCCT. Aku sampai lewat 20 minit daripada jadual penerbangan asal. Sampai di perkarangan mengambil barang, aku terus ke kaunter membeli tiket bas LCCT-KL Sentral. Harganya RM8. Aku singgah sebentar di KFC membeli air milo kerana tekak ku terasa dahaga. Selepas itu aku mencari bas yang patut aku ikut ke KL Sentral. Aku tiba di KL Sentral dalam pukul 2.45 PM. Sampai jak aku menunggu lagi suami adik aku. Akhirnya dia tiba setelah aku penat menunggu. Sampai di rumah, aku terus merebahkan diriku selepas membuat air white coffee sambil menunggu anak buahku kerana dia dihantar di tempat asuhan kanak-kanak. Rindu sangat dengan anak buahku SYUHADA..Sampai jak dia berasa hairan. Alhamdulillah dia boleh ku bawa main setelah aku mendekatinya perlahan-lahan. Selepas solat maghrib dan jamak isyak, aku dan family adikku keluar makan. Best tengok anak buahku yang dah makin LINCAH. Semoga anak buahku menjadi anak yang solehah dan bermanfaat untuk ISLAM.

Bersama ayahnya

No comments: